Google AdWords w praktyce
Autor:
Przemysław Modrzewski
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788301156022
EAN:
978830115602201
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Skuteczna reklama w internecie
format:
17.0x24.0cm
język:
polski
liczba stron:
374
rok wydania:
2008
(0) Sprawdź recenzje
27% rabatu
5,80 zł
Cena detaliczna:
7,98 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 6,23 zł
Opis produktu
Obszerny przewodnik dla wszystkich, którzy pragną zaistnieć w sieci, dzięki wykorzystaniu najszybciej rozwijającego się i przyszłościowego medium reklamowego – wyszukiwarki Google. Książka pokazuje, jak krok po kroku przeprowadzić pierwszą kampanię reklamową w Google AdWords, prawidłowo stworzyć przekaz reklamowy i wybrać odpowiednią pulę słów kluczowych. Opisuje również, jak wykorzystać najważniejsze narzędzia Google AdWords, takie jak Google Analytics i Optymalizator Witryny, które wspomagają użytkownika w podejmowaniu optymalnych decyzji dotyczących działań reklamowych w Internecie.
Książka przeznaczona jest zarówno dla osób, które dopiero zaczynają przygodę z marketingiem w wyszukiwarkach, jak i tych, które pragną uporządkować i uzupełnić swoją wiedzę dotyczącą programu AdWords i dostępnych narzędzi Google. Jest przydatna osobom, które same zarządzają kampaniami AdWords, oraz marketerom, którzy zlecają i nadzorują prowadzenie kampanii. Zainteresuje także przedsiębiorców prowadzących własną działalność, poszukujących skutecznego i optymalnego kosztowo sposobu na reklamowanie swojej firmy.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|