Hipertekstualny model public relations we współczesnej organizacji
Autor:
Madryas Weronika
Wydawca:
Adam Marszałek
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788380194885
EAN:
9788380194885
oprawa:
Miękka
format:
16.0x22.5cm
język:
polski
liczba stron:
221
rok wydania:
2016
(0) Sprawdź recenzje
14% rabatu
35,93 zł
Cena detaliczna:
42,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,89 zł
Opis produktu
Public relations instytucji publicznych w Polsce nadal jest w fazie rozwoju. Szczególnej intensywności działań wymaga komunikacja na poziomie samorządowym. Niniejsza publikacja jest pierwszą w Polsce praktyczną analizą działań public relations instytucji publicznych ze szczególnym uwzględnieniem działań samorządowych.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|