|   Innowacje. Następny krok twarda
                        Wydawca: 
                                    Studio Emka
                        
                     wysyłka: niedostępny 
                            ISBN:
                            
9788360652923                            
                         
                            EAN:
                            
9788360652923                            
                         
                            oprawa:
                            
Twarda z obwolutą                            
                         
                            podtytuł:
                            
Wykorzystanie teorii innowacji w przewidywaniu zmian na rynku                            
                         
                            format:
                            
15.5x23.5cm                            
                         
                            język:
                            
polski                            
                         
                            liczba stron:
                            
380                            
                         
                            rok wydania:
                            
2010                            
                         (0) Sprawdź recenzje 39% rabatu35,85 zł Cena detaliczna:  59,00 zł 
                    dodaj do schowka
                 
                    koszty dostawy
                 Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,85 zł Opis produktuZasady bezpieczeństwa
                Przewidywać losy firm i rynków.Czy świeżo upieczona firma odniesie sukces czy upadnie? Które ze wschodzących technologii mogą się przyjąć wśród konsumentów? Czy pretendent stanowi uzasadnione zagrożenie dla wiodącego potentata? W jaki sposób kontrola ze strony władz wpływa na zmagania konkurentów? Czy dyrektorzy spółek podejmują mądre, czy krótkowzroczne decyzje? Które firmy znajdą się na szczycie?Czy jesteś inwestorem, czy analitykiem, twój sukces jest bezpośrednio powiązany ze zdolnością udzielania właściwych odpowiedzi na takie pytania. W tej przełomowej książce światowej sławy ekspert w dziedzinie innowacji, Clayton M. Christensen, oraz jego współpracownicy, Scott D. Anthony i Eric A. Roth, prezentują niezawodną metodę właściwego postępowania.""Innowacje. Następny krok"" opiera się na sprawdzonych teoriach nakreślonych we wcześniejszych pracach Christensena. Autorzy uzasadniają dlaczego przy użyciu tych teorii nawet w oparciu o niepewne informacje, można przewidzieć, jak potoczą się losy danej branży i dzięki tej prognozie podjąć mądrzejsze decyzje.Posługując się dogłębnymi studiami branż - komunikacji lotniczej, szkolnictwa, elektroniki półprzewodnikowej i telekomunikacji. Książka szkicuje analityczny model i dostarcza praktyczne diagnozy oraz metody, które pozwolą osobom podejmującym decyzje:* Wskazać prowadzące do zmian branży firmy albo modele działalności na długo przed tym, jak rynki i eksperci zauważą, że coś się święci* Przewidzieć, kto zwycięży, a kto przegra w bezpośrednich starciach konkurencji* Ocenić, czy konkretne decyzje firmy zwiększą, czy zmniejszą jej szanse na sukcesZe swoim unikalnym spojrzeniem na zmiany rynku Innowacje. Następny krok pomoże każdemu, kto ma swój udział w sukcesach firmy, dostrzec przyszłość wyraźniej i zastosować wizjonerską teorię innowacji we własnej pracy.""Christensen, Anthony i Roth nie tylko przewidują przyszłość w swej fascynującej nowej książce, ale dają nam narzędzia, jakich potrzebujemy, aby przewidywać ją samodzielnie. Jeśli nie chcesz wykonywać następnego kroku na oślep, już teraz sięgnij po tę książkę. Przewaga będzie po twojej stronie."" - John Hagel, konsultant w dziedzinie zarządzania i autor książki Out of the Box""Dla kierowników, inwestorów i analityków Innowacje. Następny krok oferuje praktyczne narzędzia diagnostyczne, środki naprawcze oraz wyraziste przykłady pozwalające sięgnąć po sukces bez względu na to, czy jesteś napastnikiem, czy obrońcą."" - Alan Spoon, członek zarządu Polaris Ventures""Autorzy wnoszą imponujący wkład w to, co już stanowi jedno z najpoważniejszych zagadnień w dziedzinie zarządzania i dostarczają dokładnie to, czego menedżerowie potrzebują najbardziej - jasny i pragmatyczny przewodnik, który prowadzi do bardziej stosownych działań i lepszych rezultatów"" - Mark Fuller, prezes spółki Monitor Group
             x   
            Uwaga!!!
         
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         TAK NIE   
            Wybierz wariant produktu
         |