|   Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy
                            Autor:
                            
                                        Dziekoński Michał
                            
                         
                        Wydawca: 
                                    Wolters Kluwer
                        
                     wysyłka: niedostępny 
                            ISBN:
                            
978375261783                            
                         
                            EAN:
                            
9788375261783                            
                         
                            oprawa:
                            
Miękka ze skrzydełkami                            
                         
                            format:
                            
14.0x21.0cm                            
                         
                            język:
                            
polski                            
                         
                            liczba stron:
                            
308                            
                         
                            rok wydania:
                            
2007                            
                         (0) Sprawdź recenzje 29% rabatu36,70 zł Cena detaliczna:  52,00 zł 
                    dodaj do schowka
                 
                    koszty dostawy
                 Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,70 zł Opis produktuZasady bezpieczeństwa
                Autorzy szczegółowo, krok po roku pokazują, jak napisać profesjonalny plan marketingowy.
Z tej książki dowiesz się:
od czego zacząć przygotowywanie planu marketingowego,
jakie informacje powinien zawierać plan marketingowy,
jak zgromadzić dane, które wprowadzamy do przygotowanego szablonu planu na CD,
jak opracować kolejne części planu marketingowego,
jakich błędów szczególnie trzeba się wystrzegać, tworząc plan.
Dodatkowo inspiracją przy opracowywaniu własnego planu marketingowego mogą być omówione w książce i dołączone na CD przykładowe plany marketingowe różnych firm i instytucji.
Zamieszczony na CD szablon planu marketingowego do samodzielnego wypełnienia jest tak zaprojektowany, że po wprowadzeniu wymaganych danych do kolorowych pól pozostałe komórki w kolorze szarym (a także wykresy) generują się automatycznie. Jeśli po wypełnieniu wydrukujesz plan, możesz go z powodzeniem wykorzystać w charakterze planu marketingowego swojej firmy na trzy lata, ze szczegółowym planem operacyjnym na jeden rok.
             x   
            Uwaga!!!
         
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         TAK NIE   
            Wybierz wariant produktu
         |