Okładka książki Jakość a outsourcing procesów w przedsiębiorstwie

Jakość a outsourcing procesów w przedsiębiorstwie

Autor: Preus Artur
wysyłka: niedostępny
ISBN: 978-83-269-1363-1
EAN: 9788326913631
oprawa: Miękka
format: 16.0x23.5cm
język: polski
liczba stron: 164
rok wydania: 2012
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
34% rabatu
58,34 zł
Cena detaliczna: 
89,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,25

Opis produktu

Zarządzanie jakością procesów przekazanych do realizacji na zewnątrz przedsiębiorstwa (tzw. outsourcing). Brzmi jak coś bardzo skomplikowanego. Jak to zrobić? Po lekturze tej książki będziesz dokładnie wiedział, czym jest outsourcing, jak wydzielać na zewnątrz procesy biznesowe, jak zapewnić przy tym jakość realizowanych na zewnątrz procesów oraz na jakie pułapki zwracać uwagę. Jeżeli więc myślisz o skorzystaniu z outsourcingu i zastanawiasz się, jak to zrobić - ta książka jest dla Ciebie.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj