Jakość a outsourcing procesów w przedsiębiorstwie
Autor:
Preus Artur
Wydawca:
Wiedza i Praktyka
wysyłka: niedostępny
ISBN:
978-83-269-1363-1
EAN:
9788326913631
oprawa:
Miękka
format:
16.0x23.5cm
język:
polski
liczba stron:
164
rok wydania:
2012
(0) Sprawdź recenzje
34% rabatu
58,34 zł
Cena detaliczna:
89,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,25 zł
Opis produktu
Zarządzanie jakością procesów przekazanych do realizacji na zewnątrz przedsiębiorstwa (tzw. outsourcing).
Brzmi jak coś bardzo skomplikowanego. Jak to zrobić?
Po lekturze tej książki będziesz dokładnie wiedział, czym jest outsourcing, jak wydzielać na zewnątrz procesy biznesowe, jak zapewnić przy tym jakość realizowanych na zewnątrz procesów oraz na jakie pułapki zwracać uwagę.
Jeżeli więc myślisz o skorzystaniu z outsourcingu i zastanawiasz się, jak to zrobić - ta książka jest dla Ciebie.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|