Kanały marketingowe
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
ISBN:
8301137398
EAN:
9788301137397
oprawa:
Miękka
format:
17.0x24.0cm
język:
polski
Seria:
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ
liczba stron:
651
rok wydania:
2002
(0) Sprawdź recenzje
22% rabatu
81,28 zł
Cena detaliczna:
104,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 75,56 zł
Opis produktu
Książka dotyczy zarządzania kanałami marketingowymi - dziedziny, która w Polsce nie jest jeszcze wystarczająco rozwinięta, zarówno pod względem teoretycznym, jak i praktycznym. Kanały marketingowe to zbiory wzajemnie na siebie oddziałujących organizacji zaangażowanych w proces dostarczania produktów i usług do końcowego użytkownika. W zarządzaniu kanałami marketingowymi kładzie się nacisk na zaspokojenie potrzeb użytkowników końcowych, a jednocześnie na efektywność działania poszczególnych członków kanału oraz kanału jako całości.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|