Kapitał konwersacyjny
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788326405655
EAN:
9788326405655
oprawa:
Twarda
podtytuł:
Jak tworzyć rzeczy, o których inni będą chcieli rozmawia
format:
15.5x21 cm
język:
polski
Seria:
BIZNESOWE PORADNIKI
liczba stron:
276
rok wydania:
2010
(0) Sprawdź recenzje
20% rabatu
58,73 zł
Cena detaliczna:
73,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,73 zł
Opis produktu
Czy droga do sukcesu Twojej marki wiedzie tylko przez kosztowne kampanie marketingowe? Nie! To kapitał konwersacyjny jest lepszym i znacznie tańszym rozwiązaniem. Autorzy niniejszej książki, czerpiąc z własnego doświadczenia w marketingu czołowych marek, pokazują czynniki, które kształtują mechanizm poczty pantoflowej, i mówią, jak osadzić je w produktach. Pomagają w ten sposób czytelnikom stworzyć rzeczy, które dla konsumentów staną się atrakcyjnym tematem do rozmów. Konsumenci zaczną mówić o Twoich produktach! Autorzy kierują SID LEE, spółką zajmującą poczesne miejsce wśród agencji świadczących usługi z zakresu projektowania doświadczeń i komunikacji marketingowej, która pracuje dla wielkich brandów, m.in. Cirque du Soleil, Adidas oraz Red Bull.
Dzięki tej lekturze dowiesz się, jak sprawić, aby Twoja marka
i Twoje produkty stały się atrakcyjnym tematem do rozmów.
• Stwórz produkty i usługi, które są naprawdę istotne dla
konsumentów.
• Wykorzystaj doświadczenia klientów, by twoja marka
mogła stać się liderem rynku.
• Nie zdawaj się na ślepy los! Kontroluj mechanizm poczty
pantoflowej i zarządzaj nim!
• Wykorzystaj osiem potężnych czynników odpowiedzialnych
za kształtowanie doświadczeń.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|