Okładka książki Klucz do biznesu międzynarodowego

Klucz do biznesu międzynarodowego

wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788301157180
EAN: 978830115718002
oprawa: Miękka
podtytuł: Najważniejsze teorie, pojęcia, postaci
format: 14.0x20.5cm
język: polski
liczba stron: 334
rok wydania: 2009
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
38% rabatu
9,25 zł
Cena detaliczna: 
14,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 9,23

Opis produktu

Klucz do biznesu międzynarodowego w przystępny i rzetelny sposób wyjaśnia pojęcia, terminy i teorie dotyczące działalności firm w dobie globalizacji, kiedy wymiana gospodarcza nie natrafia na przeszkodę, jaką stanowiły granice państw. Autorzy książki zauważyli potrzebę zebrania pojęć, których znajomość jest konieczna we współpracy międzynarodowej. Publikacja zawiera najczęściej stosowane terminy w obszarze Unii Europejskiej, NAFTA i te konieczne dla współpracy z krajami Afryki, Azji, Ameryki Łacińskiej.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj