Klucz do marketingu Najważniejsze teorie pojęcia postaci
Autor:
Sutherland Jonathan
Canwell Diane
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788301154486
EAN:
978830115448601
oprawa:
Miękka
format:
14.2x20.5cm
język:
polski
Seria:
KLUCZ DO...
liczba stron:
350
rok wydania:
2008
(0) Sprawdź recenzje
22% rabatu
11,61 zł
Cena detaliczna:
14,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 11,61 zł
Opis produktu
Na czym polega marketing relacji? Co to jest marketing ambientowy?
Kim był Michael Porter?
Nie musisz już przeszukiwać internetu i wertować wielu podręczników.
Klucz do marketingu w przystępny i rzetelny sposób opisuje 500 pojęć, terminów i teorii dotyczących najmłodszej z dyscyplin związanych z zarządzaniem - marketingiem.
Wyjaśnia, że marketing, który spośród wszystkich dyscyplin wchodzących w skład nauk ekonomicznych cieszy się najgorszą opinią, gdyż kojarzy się z wprowadzaniem ludzi w błąd i manipulacją, w rzeczywistości odwołuje się do zasad etycznych, które często łamane są przez ludzi nie związanych z tą dziedziną.
Autorzy wzięli pod uwagę obecnie stosowaną terminologię i będący w powszechnym użyciu w środowisku marketingu żargon wykorzystywany w firmach na całym świecie. Zaprezentowali aktualny stan wiedzy a w szczególności skoncentrowali się na praktycznym jej wykorzystaniu. Korzystanie z książki ułatwia alfabetyczny układ haseł.
Klucz. zawiera ponadto:
- odpowiedniki polskich terminów w języku angielskim,
- odnośniki do dodatkowych informacji i stron internetowych poszerzających wiedzę,
- rysunki i schematy,
- wszechstronny indeks,
-słowniczek angielsko-polski,
Niniejsza publikacja stanowi wszechstronny przewodnik po głównych tematach, pojęciach, terminach i ich twórcach ważnych dla wiedzy i praktyki marketingu.
Klucz do marketingu to książka, którą zawsze warto mieć pod ręką.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|