Klucz do marketingu
Autor:
Sutherland Jonathan
Canwell Diane
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788301154486
EAN:
978830115448602
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Najważniejsze teorie, pojęcia, postaci
format:
14.0x20.5cm
język:
polski
liczba stron:
350
rok wydania:
2009
(0) Sprawdź recenzje
32% rabatu
10,07 zł
Cena detaliczna:
14,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 10,05 zł
Opis produktu
Na czym polega marketing relacji?
Co to jest marketing ambientowy?
Kim był Michael Porter?
NIE MUSISZ JUŻ PRZESZUKIWAĆ INTERNETU I WERTOWAĆ WIELU PODRĘCZNIKÓW!
Książka w przystępny i rzetelny sposób opisuje 500 pojęć, terminów i teorii dotyczących najmłodszej z dyscyplin związanych z zarządzaniem. Wyjaśnia, że marketing, który wśród nauk ekonomicznych cieszy się najgorszą opinią, gdyż kojarzy się z manipulowaniem ludźmi, w rzeczywistości odwołuje się do zasad etycznych, często łamanych przez brak profesjonalizmu osób związanych z tą dziedziną.
Autorzy wzięli pod uwagę obecnie stosowaną terminologię i żargon używany w firmach na całym świecie. Zaprezentowali aktualny stan wiedzy, a w szczególności skoncentrowali się na praktycznym jej wykorzystaniu.
Korzystanie z książki ułatwia alfabetyczny układ haseł.
Publikacja zawiera ponadto:
* odpowiedniki polskich terminów w języku angielskim;
* odnośniki do dodatkowych informacji i stron internetowych poszerzających wiedzę;
* rysunki i schematy;
* wszechstronny indeks;
* słowniczek angielsko-polski.
Książka stanowi wszechstronny przewodnik po głównych tematach, pojęciach, terminach i ich twórcach ważnych dla wiedzy i praktyki marketingu.
To książka, którą warto zawsze mieć pod ręką!
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|