Okładka książki Klucz do marketingu

Klucz do marketingu

wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788301154486
EAN: 978830115448602
oprawa: Miękka
podtytuł: Najważniejsze teorie, pojęcia, postaci
format: 14.0x20.5cm
język: polski
liczba stron: 350
rok wydania: 2009
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
32% rabatu
10,07 zł
Cena detaliczna: 
14,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 10,05

Opis produktu

Na czym polega marketing relacji? Co to jest marketing ambientowy? Kim był Michael Porter? NIE MUSISZ JUŻ PRZESZUKIWAĆ INTERNETU I WERTOWAĆ WIELU PODRĘCZNIKÓW! Książka w przystępny i rzetelny sposób opisuje 500 pojęć, terminów i teorii dotyczących najmłodszej z dyscyplin związanych z zarządzaniem. Wyjaśnia, że marketing, który wśród nauk ekonomicznych cieszy się najgorszą opinią, gdyż kojarzy się z manipulowaniem ludźmi, w rzeczywistości odwołuje się do zasad etycznych, często łamanych przez brak profesjonalizmu osób związanych z tą dziedziną. Autorzy wzięli pod uwagę obecnie stosowaną terminologię i żargon używany w firmach na całym świecie. Zaprezentowali aktualny stan wiedzy, a w szczególności skoncentrowali się na praktycznym jej wykorzystaniu. Korzystanie z książki ułatwia alfabetyczny układ haseł. Publikacja zawiera ponadto: * odpowiedniki polskich terminów w języku angielskim; * odnośniki do dodatkowych informacji i stron internetowych poszerzających wiedzę; * rysunki i schematy; * wszechstronny indeks; * słowniczek angielsko-polski. Książka stanowi wszechstronny przewodnik po głównych tematach, pojęciach, terminach i ich twórcach ważnych dla wiedzy i praktyki marketingu. To książka, którą warto zawsze mieć pod ręką!
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj