Klucz do zarządzania strategicznego
Autor:
Sutherland Jonathan
Canwell Diane
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788301150846
EAN:
978830115084602
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Njaważniejsze teorie, pojęcia, postaci
format:
14.0x20.5cm
język:
polski
liczba stron:
334
rok wydania:
2009
(0) Sprawdź recenzje
27% rabatu
10,89 zł
Cena detaliczna:
14,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 10,89 zł
Opis produktu
Co to jest mapa organizacji?
Na czym polega strategia emergentna?
Dlaczego Mary Parker Follet została uznana za proroka zarządzania?
Książka w przystępny sposób przybliża jeden z najbardziej kontrowersyjnych obszarów nauk ekonomicznych. Pokazuje, że zarządzanie strategiczne to nie tylko analiza zgodności decyzji menedżerów najwyższego szczebla lub zarządów z misją organizacji, ale również radzenie sobie w sytuacjach niepewności, konfliktowych, związanych z niestabilnością otoczenia, w którym funkcjonują firmy. Korzystanie z książki ułatwia alfabetyczny układ haseł.
Książka zawiera ponadto:
* odpowiedniki polskich terminów w języku angielskim,
* odnośniki do dodatkowych informacji i stron internetowych poszerzających wiedzę,
* rysunki i schematy,
* indeks,
* słowniczek angielsko-polski.
Niniejsza publikacja stanowi wszechstronny przewodnik po głównych tematach, pojęciach, terminach i ich twórcach ważnych dla teorii i praktyki zarządzania strategicznego.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|