Komputerowo zintegrowane wytwarzanie mebli
Autor:
Smardzewski Jerzy
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788309010159
EAN:
9788309010159
oprawa:
Miękka
format:
17.0x24.0cm
język:
polski
liczba stron:
308
rok wydania:
2007
(0) Sprawdź recenzje
25% rabatu
34,91 zł
Cena detaliczna:
46,30 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,82 zł
Opis produktu
Cykl życia produktów konsumpcyjnych (w tym mebli) uległ istotnemu skróceniu, a nowe wyroby pojawiają się na rynku częściej niż dotychczas. W rywalizacji o utrzymanie i/lub pozyskanie nowego klienta, producenci mebli wprowadzają na rynek nowe rodziny produktów, nawet kilka razy w roku, promując nowości na targach międzynarodowych, krajowych i wewnętrznych.
Przygotowanie nowych projektów wymaga nie tylko zaawansowanej technologii wytwarzania mebli, ale również sprawnego wspierania działań projektowych, technologicznych i organizacyjnych. Wydaje się, że w obliczu zagranicznej konkurencji nie jest możliwe prowadzenie przedsiębiorstwa z użyciem skomputeryzowanych, lecz archaicznych metod przetwarzania danych pozbawionych atrybutu zintegrowanego zarządzania. Dlatego też racjonalnymi przesłankami do wspierania działań menedżerów powinny być tendencje wykorzystania dedykowanych lub standardowych systemów komputerowego wspomagania wytwarzania CIM. Podejmowanie takich starań jest niezbędne, aby czas upływający od pomysłu poprzez projekt wstępny, do modelowania i prototypowania, a następnie wykonania testów technologicznych i produkcyjnych, aż do wprowadzenia produktu na rynek był jak najkrótszy. Skracając czas przygotowania nowego produktu wydłuża się okres sprzedaży i maksymalizuje zysk. Niestety, nawet po wstąpieniu Polski do Unii Europejskiej zarządzanie w większości fabryk mebli odbywa się w oparciu o doświadczenie, intuicję i szczęście sprzyjające menedżerom. Tylko nieliczne przedsiębiorstwa zdecydowały się na komputerowe wsparcie zarządzania i implementację zintegrowanego systemu informatycznego zarządzania. Działania na poziomie strategicznym dla przedsiębiorstwa nie wynikają przecież wyłącznie z ogólnej wiedzy menedżerów o rynku (dostawcy, partnerzy, odbiorcy), ale także z szczegółowej a nawet drobiazgowej wiedzy o własnym przedsiębiorstwie i przedsiębiorstwach kooperujących.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|