Okładka książki Rozwój czasopism regionalistycznych w Wielkopolsce po 1989 roku
Niniejsza książka składa się z trzech skorelowanych tematycznie rozdziałów, których łącznikiem merytorycznym jest problematyka statusu naukowego i praktycznego czasopism o cechach regionalistycznych ukazujących się w regionie wielkopolskim
31% rabatu
41,96
61,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,96
Okładka książki Wizerunek Polski w Daily Telegraph w latach 2007-2010
Celem badań przeprowadzonych przez autorkę było zbadanie wizerunku Polski, jaki kształtowany był przez „Daily Telegraph” w okresie 2007-2010. Podjęty w tym celu monitoring mediów stanowił więc próbę odpowiedzi na pytanie, w jaki sposób ta j
14% rabatu
33,63
39,20 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,63
Okładka książki Rytuały medialne w komunikowaniu masowym
„Dr Aleksandra Seklecka włożyła ogrom pracy w zebranie materiałów o tak licznych elementach teorii mediów, niektórych bardziej znanych, także w Polsce, wielu innych znacznie mniej. To książka nie tylko dla politologów, lecz także dla szerok
14% rabatu
37,75
44,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,75
Opakowanie Perswazja językowa w różnych dyskursach Tom 2
Celem składającej się z dwóch tomów monografii jest stworzenie nowego forum wymiany myśli pomiędzy naukowcami, których badania (z zakresu językoznawstwa, erystyki, psycho- i socjolingwistyki, psychologii społecznej, socjologii, prawa, marke
15% rabatu
30,27
35,70 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,27
Opakowanie Perswazja językowa w różnych dyskursach.Tom 1
Celem składającej się z dwóhc tomów monografii jest stworzenie nowego forum wymiany myśli pomiędzy naukowcami, których badania (z zakresu językoznawstwa, erystyki, psycho- i socjolingwistyki, psychologii społecznej, socjologii, prawa, marke
4% rabatu
34,20
35,70 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,20
Okładka książki Współczesne media - gatunki w mediach Tom 1: Zagadnienia teoretyczne. Gatunki w mediach drukowanych.
Niniejsza książka jest ósmą z serii „Współczesne media”. [...] Trzon publikacji stanowią teksty wygłoszone podczas konferencji „Współczesne media – gatunki w mediach” zorganizowanej w kwietniu 2016 roku przez Zakład Dziennikarstwa Wydziału
24% rabatu
38,07
50,40 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,07
Opakowanie Normy komunikacji
Teksty zawarte w tomie Normy komunikacji: między retoryką a językiem są zróżnicowane zarówno pod względem tematyki, obszaru kulturowego i czasowego, do którego się odnoszą, jak również dyscyplin badawczych, które reprezentują ich autorzy. T
19% rabatu
20,20
25,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,20
Opakowanie Informacja w Unii Europejskiej Jaka i dlaczego?
Książka stanowi udaną próbę odpowiedzi na pytania o to, w jaki sposób realizowana jest polityka informacyjna w Unii Europejskiej oraz jak informacja wpływa na wiedzę obywateli a w efekcie ich postrzeganie Unii Europejskiej i procesu integra
31% rabatu
41,26
59,99 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,26
Opakowanie Społeczeństwo włączające a komunikacja
„Niniejsza monografia ma charakter teoretyczno-praktyczny i jest próbą poszerzenia perspektywy poznawczej w granicach dotychczasowego ujęcia komunikacji włączającej. Głównym celem monografii jest ukazanie Czytelnikowi wieloaspektowego ujęci
14% rabatu
27,45
32,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,45
Okładka książki Projekt nauki nowej Marshalla McLuhana.
Marshall McLuhan – kanadyjski teoretyk komunikacji – odegrał niezwykle ważną rolę w procesie konstruowania wizji cywilizacji technicznej opartej na komputerach osobistych i sieci internetowej. Idee, które McLuhan promował od początku lat 60
43% rabatu
22,15
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,15
Okładka książki Blogobojni, czyli o nowych mediach w Kościele
Także e-maile, sms-y, sieci społecznościowe, czaty mogą być w pełni ludzkimi formami komunikacji. To nie technologia określa, czy komunikacja jest autentyczna, czy też nie, ale serce człowieka i jego zdolność do dobrego wykorzystania środkó
38% rabatu
15,54
24,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,54
Okładka książki Działalność programowa telewizji
„Problematyka podjęta w publikacji zasługuje na szczególną uwagę z uwagi na fakt, że zakończenie nadawania analogowego telewizji naziemnej w Polsce zmieniło w istotnym zakresie sposoby dystrybucji, ale i konsumpcji treści przekazywanych w s
26% rabatu
29,64
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,64
Okładka książki Będziemy sądzeni z miłości
Będziemy sądzeni z miłości
Autor: Forest Jim
Wydawca: Znak
wysyłka: niedostępny
Dorothy Day: lewicowa dziennikarka, uczestniczka anarchistycznych demonstracji, która w młodości poddała się aborcji. Czy może zostać kandydatką na ołtarze? Tak, bo się nawróciła i całe późniejsze życie pomagała potrzebującym oraz walczyła
36% rabatu
22,26
34,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,26
Okładka książki Hejterstwo
Hejterstwo
Autor: praca zbiorowa
wysyłka: niedostępny
Zjawisko hejtu zbadali badacze wielu specjalności: kulturoznawcy, literaturoznawcy, medioznawcy, socjologowie, psychologowie, filozofowie, politolodzy oraz badacze prawa. Dzięki multidyscyplinarnej perspektywie czytelnik może się dowiedzieć
25% rabatu
29,87
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,87
Okładka książki Europa dziennikarzy Dyplomacja mediów i post narodowa Europa w świetle wypowiedzi niemieckich dziennikarzy prasowych
Unia Europejska znajduje się dziś na rozdrożu. W wielu kwestiach potrzebna jest, jak się zdaje, zmiana sposobu myślenia o europejskiej wspólnocie, a także jej przebudowa. W związku z rozwojem sytuacji międzynarodowej: nawarstwianiem się pro
26% rabatu
29,64
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,64
Okładka książki Człowiek-media-środowisko naturalne-ekologiczny wymiar komunikacji
Odbiorcami tej książki powinni być z jednej strony studenci kierunku dziennikarstwo i dziennikarze zainteresowani podejmowaniem tematyki ekologicznej, a z drugiej strony osoby zaangażowane w funkcjonowanie ruchów, organizacji ekologicznych
14% rabatu
36,03
42,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,03
Opakowanie Manual reklama Podręcznik z zakresu projektowania komunikacji
Oddajemy w ręce czytelników podręcznik wydawałoby sie kompletny, ale dynamika rozwoju badan z zakresu reklamy i komunikacji społecznej szybko zweryfikowałaby taki stan rzeczy na niekorzyść autorów książki. Przyjmijmy zatem, ze jest to bardz
39% rabatu
48,63
80,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,63
Okładka książki Kogo rozjechał Teleexpress?
Kogo rozjechał Teleexpress?
Wydawca: Rozpisani.pl
wysyłka: niedostępny
„Teleexpress” – mimo fatalnego czasu emisji, bo o 17.15 zdobył niebywałą popularność. Przed telewizorem siadało od 18 do 20 milionów Polaków codziennie. Bywały dni, że nawet 22 miliony. W książce „Kogo rozjechał TELEEXPRESS?” autor, po 30 l
24% rabatu
27,28
36,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,28
Okładka książki New media in popuworld tools threats and social phenomena
Aktualne i interesujące spojrzenie na współczesny świat postrzegany przez pryzmat różnorodnie przejawiającego się populizmu. Zdaniem reprezentującej różne perspektywy badawcze i ośrodki naukowe grupy autorów – wspólnym mianownikiem ich posz
34% rabatu
26,32
40,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,55
Okładka książki Badanie i projektowanie komunikacji 6
Książka jest zbiorem tekstów obejmujących szeroki zakres pola badawczego i projektowego z dziedziny nauki o komunikacji. wśród artykułów można znaleźć zarówno prace teoretyczne, jak i wyniki badań i analiz. Seria projektowanie komunikacji
33% rabatu
26,71
40,01 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,71
Liczba wyświetlanych pozycji:
37
38
39
40
41
107
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj