Manual reklama Podręcznik z zakresu projektowania komunikacji
Wydawca:
Libron
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788365705082
EAN:
9788365705082
oprawa:
Miękka
format:
14.5x21.0cm
język:
polski
liczba stron:
530
rok wydania:
2017
(0) Sprawdź recenzje
39% rabatu
48,52 zł
Cena detaliczna:
80,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,36 zł
Opis produktu
Oddajemy w ręce czytelników podręcznik wydawałoby sie kompletny, ale dynamika rozwoju badan z zakresu reklamy i komunikacji społecznej szybko zweryfikowałaby taki stan rzeczy na niekorzyść autorów książki. Przyjmijmy zatem, ze jest to bardzo dobry punkt wyjścia dla nauki reklamy w kontekście projektowania komunikacji.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|