Opakowanie Manual reklama Podręcznik z zakresu projektowania komunikacji

Manual reklama Podręcznik z zakresu projektowania komunikacji

Wydawca: Libron
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788365705082
EAN: 9788365705082
oprawa: Miękka
format: 14.5x21.0cm
język: polski
liczba stron: 530
rok wydania: 2017
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
39% rabatu
48,52 zł
Cena detaliczna: 
80,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,36

Opis produktu

Oddajemy w ręce czytelników podręcznik wydawałoby sie kompletny, ale dynamika rozwoju badan z zakresu reklamy i komunikacji społecznej szybko zweryfikowałaby taki stan rzeczy na niekorzyść autorów książki. Przyjmijmy zatem, ze jest to bardzo dobry punkt wyjścia dla nauki reklamy w kontekście projektowania komunikacji.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj