![]() Aparat represji wobec inteligencji w latach 1945-1956
Autor:
Habielski Rafał
Rafalska Dominika
Wydawca:
Aspra
wysyłka: niedostępny
W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się:
Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. Szurmiński
Tom 2 - Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. Olędzki
Tom 3 - Media
33% rabatu
28,65 zł
43,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,65 zł
![]() Deutsche Welle w systemie medialnym Republiki Federalnej Niemiec
Autor:
Maliszewski Michał
Wydawca:
Aspra
wysyłka: niedostępny
Media elektroniczne przeznaczone dla zagranicy wciąż odgrywają poważną rolę w dyplomacji publicznej. Wśród prawie stu istniejących na świecie radiofonii dla zagranicy Deutsche Welle jest niezwykle interesującym przykładem rozwoju tego typu
30% rabatu
26,53 zł
38,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,53 zł
![]() Obraz muzułmanów we Francji w tamtejszych tygodnikach opinii
Autor:
Gajlewicz Korab Katarzyna
Wydawca:
Aspra
wysyłka: niedostępny
W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się:
Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. Szurmiński
Tom 2 - Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. Olędzki
Tom 3 - Media
33% rabatu
25,98 zł
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,98 zł
![]()
Sophie, 2 lata, spędza przed telewizorem godzinę dziennie - 2-krotny wzrost ryzyka zaburzeń koncentracji!Lubin, 3 lata, spędza przed telewizorem dwie godziny dziennie - 3-krotny wzrost ryzyka nadwagi!Kevin, 4 lata, ogląda pełne przemocy fil
38% rabatu
24,62 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,62 zł
![]()
Jak tworzyć teksty, które mają niezwykłą moc skłaniania do zakupu? Teksty, które przekonają klienta, że to właśnie Twoja oferta jest lepsza, mimo iż sprzedajesz to samo co konkurenci? Jakie techniki wykorzystać, by pobudzać wyobraźnię odbio
19% rabatu
24,16 zł
29,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,56 zł
audiobook
![]()
Ten audiobook to po pros tu dynamit! Jeden z najlepszych dziennikarzy śledczych opowiada nam głosem świetnego aktora o ukrytych mechanizmach władzy. Cena, jaką za zdobycie tej wiedzy zapłacił Sumliński, nie pozwala w jego relację wątpić.
Ra
40% rabatu
18,09 zł
29,99 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,09 zł
![]()
Do rąk Czytelników oddajemy monografię ściśle wiążącą się z projektem, będącą zbiorem artykułów poświęconych ocenie teraźniejszości oraz wyzwaniom, jakie niesie przyszłość wobec studiów dziennikarskich.
Znajdują się w niej zarówno teksty po
31% rabatu
32,33 zł
47,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,33 zł
![]()
Prezentowana publikacja powinna stanowić interesujące źródło informacji, refleksji i wskazówek dla nauczycieli akademickich zawodowo związanych z kierunkiem dziennikarstwo i komunikacja społeczna, a zwłaszcza dla osób merytorycznie i admini
31% rabatu
35,77 zł
52,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,77 zł
![]()
Mamy nadzieję, że publikacja stanie się bodaj cegiełką w murze wznoszonym na drodze społecznie niekorzystnych zjawisk związanych z zawrotną mediatyzacją zbiorowości ludzkich.
Maciej Soin, Leszek Baran
ze Wstępu
48% rabatu
15,60 zł
30,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,60 zł
audiobook
![]()
"Adam Michnik interesuje mnie … jako propagandysta, przez wiele lat bez skrupułów używający „Gazety Wyborczej" jako narzędzia
do urabiania opinii publicznej i robienia polskiej inteligencji wody z mózgów…”. Wspaniała interpretacja Rafała A.
31% rabatu
13,73 zł
19,95 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 13,73 zł
![]() Jaka informacja
wysyłka: niedostępny
Niniejsza publikacja ukazuje, jaka powinna być informacja, w jak dużym stopniu jej jakość zależy od wielu osobistych, społecznych, prawnych, technologicznych i edukacyjnych uwarunkowań. Wymogi, by informacje bardziej służyły rozwojowi indyw
39% rabatu
23,41 zł
38,50 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,41 zł
![]() Dialog w komunikacji międzykulturowej Ideały a rzeczywistość
Autor:
Kusio Urszula
Wydawca:
UMCS
wysyłka: niedostępny
Urszula Kusio podjęła się ambitnego zadania przedstawienia statusu komunikacji międzykulturowej jako szczególnej dyscypliny wiedzy. Podeszła do tego tematu w sposób autorski, proponując pojęcie dialogu jako tę ramę, która może być jednym ze
24% rabatu
30,15 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,15 zł
![]() Wojny bałkańskie lat 1912-1913 w prasie polskiej Korespondencje wojenne i komentarze polityczne
Autor:
Stępnik Krzysztof
Wydawca:
UMCS
wysyłka: niedostępny
Profesor Krzysztof Stępnik sięgnął do tekstów (korespondencji wojennych, między innymi Filipa Kupczyńskiego, Mieczysława Jełowickiego, Tadeusza Micińskiego, Józefa Lipkowskiego, Kazimierza Grusa, komentarzy Feliksa Konecznego, Zdzisława Mar
24% rabatu
25,38 zł
33,60 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,38 zł
![]()
Trzeci sektor w polskich realiach
Pozyskiwanie środków
Poszukiwanie najlepszych ludzi
Marketing organizacji
PR wewnętrzny i zewnętrzny
Rola rzecznika prasowego
Konferencje prasowe od A do Z
Współpraca z mediami
Organizacja zarządzan
26% rabatu
28,74 zł
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,74 zł
![]()
Pozycja interesująca zarówno dla psychologów, jak i dla osób zajmujących się teorią estetyki, badaczy recepcji obrazów artystycznych, a także analityków przekazu reklamowego. Tematyka rozważań oraz przeprowadzone badania mają charakter pion
29% rabatu
29,00 zł
40,95 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,00 zł
![]()
Książka New Media (Studies) jest efektem międzynarodowej konferencji na temat nowych mediów i innowacyjnych metod badań, która odbyła się jesienią 2009 roku we Wrocławiu i zgromadziła grono młodych badaczy: doktorantów z Polski, Niemiec, Po
21% rabatu
15,71 zł
20,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,71 zł
![]()
Spośród natłoku refleksji teoretycznych dotyczących systemu polityki i komunikacji politycznej brakuje prac empirycznych, które stawiałyby diagnozy mocniej zakorzenione w „twardym” materiale badawczym, zorientowanych przy tym na współczesne
19% rabatu
15,36 zł
19,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,36 zł
![]()
Kto pierwszy dotrze na biegun północny: Clarkson i May w supernowoczesnym wozie terenowym czy Hammond powożący psim zaprzęgiem?Czy zdezelowany opel kadett to dobry samochód na wyprawę po bezdrożach Botswany?Czy da się przepłynąć Kanał La Ma
36% rabatu
9,50 zł
14,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 9,50 zł
![]() Opcja czy osoba
wysyłka: niedostępny
Co jest kryterium decydującym o rezultacie wyborów samorządowych: opcja czy osoba? Dylemat zawarty w tytule książki pojawia się przy okazji wielu zjawisk towarzyszących wyborom lokalnym. Wybory to przecież nie tylko sam akt wrzucenia głosu
20% rabatu
27,58 zł
34,65 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,58 zł
![]() Kształtowanie wizerunku jako narzędzie public relations
wysyłka: niedostępny
Wizerunek jako kluczowe narzędzie budowania relacji publicznych w komunikowaniu profesjonalnym jest znane i używane od lat. W książce pojawiają się nowatorskie ujęcia tego, czym jest wizerunek (stylem życia), jak jest wykorzystywany (do pro
21% rabatu
21,99 zł
28,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,99 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|