![]() Polityka media manipulacja medialna
Autor:
Seklecka Aleksandra
Wydawca:
Adam Marszałek
wysyłka: niedostępny
Niniejsza praca prezentuje relacje, jakie wytworzyły się w obrębie systemu medialnego w kontekście funkcjonowania reżimu politycznego kształtującego się od 1989 roku. Budowanie nowej rzeczywistości społeczno-politycznej wiązało się z przemi
24% rabatu
29,71 zł
39,20 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,71 zł
![]() Kalendarium polskiej prasy, radia i telewizji
Autor:
Myśliński Jerzy
Wydawca:
BEL Studio
wysyłka: niedostępny
Książka jest kroniką najważniejszych wydarzeń z dziejów polskich i w Polsce funkcjonujących mediów, tj. prasy, radiofonii i telewizji. Poruszanie się po tej książce ułatwiają indeksy alfabetyczne tytułów prasowych, nazwisk oraz miejscowości
30% rabatu
17,45 zł
25,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,45 zł
![]()
Prezentowana książka przedstawia wybrane zagadnienia związane ze sprawowaniem przez Polskę prezydencji w Radzie Unii Europejskiej na tle szerszych procesów politycznych i społecznych zachodzących obecnie we Wspólnocie oraz powodujących nowe
30% rabatu
27,24 zł
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,24 zł
![]()
Prezentowana czytelnikom książka nawiązuje do dwóch nurtów współczesnych badań nad funkcjonowaniem języka: krytycznej analizy dyskursu oraz — w znacznie większym stopniu — semiotyki komunikacji społecznej. Głównym punktem rozważań Autora je
19% rabatu
32,30 zł
39,99 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,50 zł
![]()
Celem niniejszej pracy jest określenie charakteru i stopnia wpływu języka angielskiego na polszczyznę blogów w sferze leksyki, semantyki i składni na przestrzeni ostatnich lat. Analizie poddano zgromadzony w tym celu korpus blogów. Przedmio
48% rabatu
15,60 zł
30,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,60 zł
![]() Titanic Recepcja katastrofy w prasie polskiej
Autor:
Stępnik Krzysztof
Wydawca:
UMCS
wysyłka: niedostępny
Tematyka niniejszej publikacji skoncentrowana jest na sposobie przedstawiania katastrofy Titanica na łamach prasy polskiej w 1912 roku. Autor zaznacza, że nie interesuje go rekonstrukcja wydarzeń a jedynie to, jak płynęła i kształtowała się
24% rabatu
22,21 zł
29,40 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,21 zł
![]()
W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się:
Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. Szurmiński
Tom 2 - Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. Olędzki
Tom 3 - Media
30% rabatu
23,75 zł
34,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,75 zł
![]() Publiczne media elektroniczne w Europie
Autor:
Jaskiernia Alicja
Wydawca:
Aspra
wysyłka: niedostępny
Nie ulega wątpliwości, że media publiczne stanęły przed największym wyzwaniem od czasu ich stworzenia. Zarazem jednak nie ustają wysiłki, by znaleźć dla nich godne miejsce na zmieniającym się rynku komunikacyjnym. Generalny kierunek poszuki
30% rabatu
31,41 zł
45,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,41 zł
![]()
Regionalne i lokalne środki społecznego przekazu są szczególnie istotnym segmentem w przypadku zdecydowanej większości narodowych systemów medialnych. W wielu krajach, zwłaszcza zaś tych, które charakteryzuje wieloetniczny, wielonarodowości
30% rabatu
23,75 zł
34,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,75 zł
![]()
Media masowe stanowią we współczesnej Polsce siłę trudną do przecenienia. Czwarta władza (a w opinii niektórych obserwatorów polskiej sceny politycznej - nawet pierwsza) wydaje się być szczególnie predestynowana do tego celu. Nieco inna jes
30% rabatu
16,76 zł
24,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,76 zł
![]()
Autorzy podjęli się trudnego zadania prezentacji aktualnej polskiej praktyki i teorii public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu. Porządkują istniejące definicje i idee we wszystkich aspektach działalności tej dyscypliny tj. r
19% rabatu
43,63 zł
54,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,63 zł
![]()
W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się:
Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. Szurmiński
Tom 2 - Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. Olędzki
Tom 3 - Media
30% rabatu
34,21 zł
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,21 zł
![]()
W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się:
Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. Szurmiński
Tom 2 - Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. Olędzki
Tom 3 - Media
30% rabatu
30,72 zł
44,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,72 zł
![]() Media masowe w demokratycznych procesach wyborczych
Autor:
Jaskiernia Alicja
Wydawca:
Aspra
wysyłka: niedostępny
Nie ulega wątpliwości, że ważnym przedmiotem współczesnych procesów wyborczych są media masowe. Poprzez odpowiednie wyeksponowanie nadają one faktom politycznym znaczenie. To głównie za ich pośrednictwem społeczeństwo dowiaduje się o progra
30% rabatu
48,18 zł
69,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,18 zł
![]()
Środki masowego przekazu (media masowe) już od kilku stuleci stanowią ważny i trwały element społeczno-politycznego krajobrazu, przede wszystkim w państwach demokratycznych, gdzie pełnią liczne istotne funkcje systemowe. Zrodzone formalnie
30% rabatu
34,21 zł
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,21 zł
![]()
W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się:
Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. Szurmiński
Tom 2 - Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. Olędzki
Tom 3 - Media
24% rabatu
27,21 zł
36,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,21 zł
![]()
Niniejsza publikacja wpisuje się w dyskusję na temat przyszłości elektronicznych środków przekazu w Polsce - zwłaszcza miejsca i rolki ich sektora publicznego.
Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Wars
30% rabatu
18,16 zł
26,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,16 zł
![]()
Media masowe nie są dla Kościołów wyłącznie prostym narzędziem ewangelizacji. Obecność Kościołów w mediach i mediów w Kościołach prowokuje nowe sytuacje, stawia je wobec nowych wyzwań i problemów. Na przykład przed kanonistami Kościoła rzym
30% rabatu
20,24 zł
29,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,24 zł
![]() Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej
Autor:
Stępka Paweł
Wydawca:
Aspra
wysyłka: niedostępny
W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się:
Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. Szurmiński
Tom 2 - Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. Olędzki
Tom 3 - Media
30% rabatu
29,32 zł
42,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,32 zł
![]()
Termin "czwarta władza", zdaniem wielu osób, lepiej oddaje istotę znaczenia mediów masowych w życiu społeczeństw, aniżeli pojęcie "czwarty stan", od którego przecież wszystko się zaczęło.
To angielski myśliciel Edmund Burke (1729-1797), pub
30% rabatu
32,82 zł
47,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,82 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|