Mała księga zamykania sprzedaży
Autor:
Jeffrey Gitomer
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788328330412
EAN:
9788328330412
oprawa:
oprawa: twarda
podtytuł:
Zbuduj relację, zaproponuj transakcję i dobij targu skutecznie!
format:
12,5x19,7 cm
język:
polski
liczba stron:
80
rok wydania:
2018
(0) Sprawdź recenzje
45% rabatu
21,94 zł
Cena detaliczna:
39,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,94 zł
Opis produktu
Każdy sprzedawca wie (a jeśli nie wie, to szybko się przekona), jak trudnym i delikatnym momentem jest zamykanie sprzedaży. Każda transakcja zależy od specyficznych uwarunkowań, każdy klient zachowuje się nieco inaczej i wymaga indywidualnego podejścia. Konsekwencją niedostrzegania tych subtelności będzie fiasko transakcji. Bez uświadomienia sobie przyczyn niepowodzenia i zdobycia określonych umiejętności trudno o zwiększenie sprzedaży.
Trzymasz w ręku niewielki, ale niezwykle użyteczny poradnik dotyczący zamykania sprzedaży. Co prawda, nie ma łatwego i szybkiego sposobu finalizowania transakcji, niemniej istnieje kilka skutecznych technik, dzięki którym nauczysz się utrzymywać delikatną równowagę między swoimi słowami i działaniami a myślami i wrażeniami potencjalnego klienta. Dzięki wytycznym zawartym w tej książce udoskonalisz umiejętność badania potrzeb klienta i budowania właściwej relacji, zwiększysz też produktywność, a w efekcie satysfakcję klienta. Szybko się przekonasz, że pracowitość, dokładność i determinacja przekładają się na wyniki sprzedaży!
Dzięki tej książce:
poznasz przyczyny niepowodzenia sprzedaży
nauczysz się budowania relacji z klientem
poznasz pytania naprowadzające i finalizujące
nauczysz się stosować techniki zamykania sprzedaży
poznasz strategie i taktyki finalizowania transakcji
Veni. Vidi. Vici. Dobiłem targu.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|