![]() Marka Konsument Badacz
Autor:
Staszyńska Katarzyna M.
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788326440502
EAN:
9788326440502
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Spotkania na rynku
format:
14.5x20.5cm
język:
polski
liczba stron:
224
rok wydania:
2013
(0) Sprawdź recenzje
20% rabatu
47,38 zł
Cena detaliczna:
59,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,38 zł
Opis produktuZasady bezpieczeństwa
W pracy omówiono zastosowanie badań marketingowych z perspektywy korzyści, jakie przynoszą one w praktyce marketingowej, a także w tworzeniu strategii firmy i budowaniu przewagi konkurencyjnej produktu. Opracowanie dostarcza niezbędnej wiedzy metodologicznej, która przygotowuje Czytelnika do fachowego wykorzystania wyników badań konsumenckich.
W publikacji przedstawiono m.in.:
- przegląd rodzajów badań konsumenckich,
- kryteria wyboru firmy badawczej,
- kryteria oceny poprawności metodologicznej i warsztatowej badań,
- sposoby odczytywania i interpretacji wyników badań konsumenckich.
x
![]() ![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|