![]() Marketing e-mailowy
Autor:
Jenkins Simms
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788326411946
EAN:
9788326411946
oprawa:
Miękka
format:
17.0x24.0cm
język:
polski
liczba stron:
244
rok wydania:
2011
(0) Sprawdź recenzje
19% rabatu
58,98 zł
Cena detaliczna:
73,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,87 zł
Opis produktuZasady bezpieczeństwa
Wydatki na kosztowne kampanie na ogół nie mają sensu. Skorzystaj więc z marketingu e-mailowego. Autor niniejszej książki wyjaśnia jego istotą i obala najbardziej szkodliwe mity. Dzięki zastosowaniu marketingu e-mailowego zdobędziesz nowych klientów, podtrzymasz więzi z dotychczasowymi, a wszystko to bez nadwyrężania budżetu firmy.
Autorem tej książki jest Simms Jenkins, dyrektor generalny BrightWave Marketing, firmy świadczącej usługi w zakresie marketingu e-mailowego. Uchodzi za jednego z największych ekspertów w tej branży. Doradza wielu świetnie prosperującym przedsiębiorstwom.
x
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|