Marketing eduk. Jak sobie radzić na rynku? WSIP
Autor:
Jarosław Kordziński
Wydawca:
WSiP
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788302104640
EAN:
9788302104640
oprawa:
Miękka
format:
16.5x23.5cm
język:
polski
Seria:
BIBLIOTEKA KLUBU ERGO
liczba stron:
72
rok wydania:
2011
(0) Sprawdź recenzje
17% rabatu
15,42 zł
Cena detaliczna:
18,50 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,38 zł
Opis produktu
Autor poradnika pokazuje, jakie działania podjąć, by dobrze ,,sprzedać"" szkołę, jak zdiagnozować jej potrzeby i możliwości. Wskazuje również, jak poprzez wykorzystanie technik public relations wypromować jej pozytywny wizerunekoraz ofertę edukacyjną. Scenariusze szkoleń pomogą w zaangażowaniu nauczycieli, rodziców i samych uczniów w skuteczną promocję szkoły.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|