Okładka książki Marketing internetowy +CD

Marketing internetowy +CD

Wydawca: PWN
wysyłka: niedostępny
ISBN: 8301146346
EAN: 590480700922601
oprawa: Miękka
format: 17.0x24.0cm
język: polski
liczba stron: 124
rok wydania: 2006
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
26% rabatu
18,42 zł
Cena detaliczna: 
24,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,42

Opis produktu

Autorka koncentruje się głównie na takich zagadnieniach, jak: - promocja w sieci - uwarunkowania handlu elektronicznego - organizacja i zakres badań marketingowych typu on line specyfika wykorzystania Internetu w różnych firmach - strategie marketingowe - podstawowe błędy w wykorzystaniu Internetu - etyczne i prawne aspekty prowadzenia biznesu w sieci
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj