Marketing
Autor:
Jolanta Minajew
Wydawca:
Dolnośląskie Wydawnictwo Edukacyjne
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788371250712
EAN:
9788371250712
format:
240x176 cm
liczba stron:
56
(0) Sprawdź recenzje
18% rabatu
12,89 zł
Cena detaliczna:
15,75 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 12,86 zł
Opis produktu
Ćwiczenia zgodne są z planem nauczania w III i IV klasach liceum handlowego z zakresu marketingu. Książka zawiera problemy marketingowe ściśle związane z realiami rynku. Omówione w ćwiczeniach przypadki mogą być formą podsumowania ,powtórki, materiału a nawet sprawdzianu wiadomości. Sposób formułowania zadań odpowiada nowej formie egzaminu z przygotowania zawodowego. Większość ćwiczeń wymaga od ucznia zdefiniowania zaistniałego w firmie problemu, ustosunkowania się do metod działania przedsiębiorstwa oraz zaproponowania własnych działań strategicznych.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|