Okładka książki Marketing

Marketing

wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788371250712
EAN: 9788371250712
format: 240x176 cm
liczba stron: 56
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
18% rabatu
12,86 zł
Cena detaliczna: 
15,75 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 12,86

Opis produktu

Ćwiczenia zgodne są z planem nauczania w III i IV klasach liceum handlowego z zakresu marketingu. Książka zawiera problemy marketingowe ściśle związane z realiami rynku. Omówione w ćwiczeniach przypadki mogą być formą podsumowania ,powtórki, materiału a nawet sprawdzianu wiadomości. Sposób formułowania zadań odpowiada nowej formie egzaminu z przygotowania zawodowego. Większość ćwiczeń wymaga od ucznia zdefiniowania zaistniałego w firmie problemu, ustosunkowania się do metod działania przedsiębiorstwa oraz zaproponowania własnych działań strategicznych.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj