Marketing mechanizmy gry rynkowej
Autor:
Szwacka-Mokrzycka Joanna
Wydawca:
SGGW
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788375834192
EAN:
9788375834192
oprawa:
oprawa: broszurowa
format:
17,5x25 cm
liczba stron:
135
rok wydania:
2012
(0) Sprawdź recenzje
20% rabatu
16,09 zł
Cena detaliczna:
20,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,09 zł
Opis produktu
Praca ma charakter teoretyczno-empiryczny.Punktem wyjścia rozważań jest przedstawienie różnych koncepcji marketingu w poszukiwaniu wspólnego mianownika dla nich.Przedstawione zostały ponadto specyficzne cechy marketingu w ujęciu sektorowym. Istotne miejsce w rozważaniach zajmuje prezentacja zachowań konsumenckich, ich uwarunkowań i procesu decyzyjnego.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|