Marketing podręcznik eMPi2 WZ
Autor:
Marian Pietraszewski
Wydawca:
eMPi2
wysyłka: niedostępny
ISBN:
8389654649
EAN:
97883896546491
oprawa:
oprawa broszurowa
format:
B5
liczba stron:
191
rok wydania:
2007
(0) Sprawdź recenzje
14% rabatu
14,56 zł
Cena detaliczna:
17,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 14,53 zł
Opis produktu
Podręcznik opracowano na podstawie programów nauczania dla zawodów: technik ekonomista (23 02/T-5 SP/MEN/1998.02.24), technik handlowiec (23 05/T-5, T-3 SP/MEN/1997.07.16), technik rachunkowości (341(06)/SP/MEN/2000.01.03). Podręcznik omawia marketing oraz przedstawia jego elementy, m.in. badanie rynku, kształtowanie produktu, politykę cen, dystrybucję i promocję. Zawiera też treści dotyczące organizacji marketingu w przedsiębiorstwie, stosowanych strategii i planowania marketingowego. Zaletą książki jest częste odnoszenie wiedzy teoretycznej do praktycznych przykładów z życia gospodarczego, dzięki czemu nie jest ona zbiorem definicji, ale spojrzeniem na różne działania życia codziennego pod kątem marketingu. Korespondują z tym pytania do przemyślenia i dyskusji adresowane do ucznia, motywujące go do uważnego obserwowania otoczenia i wyciągania wniosków. Warto również zwrócić uwagę na opracowanie graficzne publikacji, na wykresy, rysunki, tabele oraz wzory.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|