![]() Marketing polityczny Doświadczenia polskie
Wydawca:
Adam Marszałek
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788377804834
EAN:
9788377804834
oprawa:
Miękka
format:
16.0x22.0cm
język:
polski
liczba stron:
576
rok wydania:
2013
(0) Sprawdź recenzje
24% rabatu
36,08 zł
Cena detaliczna:
47,60 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,08 zł
Opis produktuZasady bezpieczeństwa
Niniejsza książka składa się z czterech części podstawowych, w których umieszczono łącznie 33 teksty. Ich autorami są badacze zjawisk i procesów społecznych z całej Polski. Nie chodzi w tym stwierdzeniu, że mamy do czynienia z kompletną prezentacją stanowisk wszystkich ośrodków naukowych, a jedynie różnorodnością podejścia do zagadnień marketingu, i to w sensie teoriopoznawczym, i to – bardziej doświadczalnym (zakotwiczonym w praktyce politycznej).
Fragment Wprowadzenia
x
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|