Marketing polityczny w Internecie
Autor:
Zieliński Jarosław
Wydawca:
Adam Marszałek
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788377807019
EAN:
9788377807019
oprawa:
Miękka
format:
14.0x20.0cm
język:
polski
liczba stron:
218
rok wydania:
2013
(0) Sprawdź recenzje
24% rabatu
25,42 zł
Cena detaliczna:
33,60 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,42 zł
Opis produktu
Przedstawiłem polski Internet w momencie wejścia do niego różnych form aktywności politycznej, a wraz z nimi marketingu politycznego. Celem jest tu nie tylko uchwycenie stanu obecnego i jego genezy, ale również zastanowienie się nad możliwościami, jakie daje polityce Internet jako środek przekazu, a zarazem forma komunikacji międzyludzkiej.
Fragment Wprowadzenia
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|