Marketing Strategiczna reorientacja firmy
Autor:
Piercy Nigel
Wydawca:
Felberg
wysyłka: niedostępny
ISBN:
8388667246
EAN:
9788388667244
oprawa:
Twarda
format:
17.0x25.0cm
język:
polski
liczba stron:
544
rok wydania:
2003
(0) Sprawdź recenzje
35% rabatu
58,15 zł
Cena detaliczna:
89,25 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,06 zł
Opis produktu
Książka składa się z 15 rozdziałów ujętych w czterech częściach. Tradycyjnie dla książek marketingowych część I została poświęcona nabywcom, ich satysfakcji oraz znaczeniu skoncentrowania na nich uwagi firmy. W części II zostały przedstawione podstawy kształtowania strategii działania. W części III odnajdujemy rzeczywiste problemy kształtowania strategii w firmie i wreszcie część IV jest poświęcona problemom wdrażania strategii.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|