Okładka książki Marketing Strategiczna reorientacja firmy

Marketing Strategiczna reorientacja firmy

Autor: Piercy Nigel
Wydawca: Felberg
wysyłka: niedostępny
ISBN: 8388667246
EAN: 9788388667244
oprawa: Twarda
format: 17.0x25.0cm
język: polski
liczba stron: 544
rok wydania: 2003
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
35% rabatu
58,24 zł
Cena detaliczna: 
89,25 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,24

Opis produktu

Książka składa się z 15 rozdziałów ujętych w czterech częściach. Tradycyjnie dla książek marketingowych część I została poświęcona nabywcom, ich satysfakcji oraz znaczeniu skoncentrowania na nich uwagi firmy. W części II zostały przedstawione podstawy kształtowania strategii działania. W części III odnajdujemy rzeczywiste problemy kształtowania strategii w firmie i wreszcie część IV jest poświęcona problemom wdrażania strategii.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj