Marketing to działa
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788326438332
EAN:
9788326438332
oprawa:
Miękka
format:
16.5x23.5cm
język:
polski
liczba stron:
324
rok wydania:
2012
(0) Sprawdź recenzje
30% rabatu
41,57 zł
Cena detaliczna:
59,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,45 zł
Opis produktu
Metody, taktyki i strategie marketingowe, które „działają"!
Książka dla każdego, kto musi szybko uzyskać wyniki, lecz dysponuje ograniczonymi zasobami finansowymi i kadrowymi.
Jak sprawić, aby projekty marketingowe były bardziej opłacalne?
Jak dzięki przedsiębiorczemu marketingowi wykorzystać każdą okazję do osiągnięcia zysku?
Co zrobić, aby oferta wyróżniała się na tle konkurencji?
Uniknij błędów niweczących nawet najlepsze projekty!
Autorzy opisują ideę przedsiębiorczego marketingu, jego zalety i praktyczne zastosowanie. Dzielą się swoim doświadczeniem zdobytym w pracy z wieloma firmami. Analizują także wyniki badań ankietowych przeprowadzonych wśród 500 najszybciej rozwijających się firm z rankingu magazynu „Inc".
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|