![]() Marketing usług turystycznych
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788301152963
EAN:
978830115296301
oprawa:
Kartonowa Foliowana
format:
17.0x24.0cm
język:
polski
liczba stron:
216
rok wydania:
2016
(0) Sprawdź recenzje
21% rabatu
54,37 zł
Cena detaliczna:
69,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,37 zł
Opis produktuZasady bezpieczeństwa
Podręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i marketingiem usług turystycznych.
Książka zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych, a w tym:
¦ podstawy teoretyczne i terminologię,
¦ funkcjonowanie marketingu usług turystycznych z uwzględnieniem zachowań konsumenckich,
¦ działalność marketingową na docelowym rynku,
¦ badania marketingowe w turystyce,
¦ analizę wybranych strategii marketingowych w turystyce.
Do głównych zalet podręcznika należą:
¦ dostosowanie do programów nauczania,
¦ logiczna struktura i jasność wykładu,
¦ liczne przykłady z polskiej praktyki gospodarczej,
¦ słowniczek podstawowych terminów,
¦ bogata bibliografia,
¦ indeks rzeczowy.
x
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|