Okładka książki Marketing usług zdrowotnych

Marketing usług zdrowotnych

Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788326441103
EAN: 9788326441103
oprawa: Miękka
format: 14.5x20.5cm
język: polski
liczba stron: 92
rok wydania: 2013
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
27% rabatu
35,85 zł
Cena detaliczna: 
49,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,75

Opis produktu

Publikacja zawiera kompleksowe omówienie wszystkich podstawowych zagadnień dotyczących marketingu placówek służby zdrowia, zasad budowania ich przewagi konkurencyjnej i umacniania pozycji na rynku. Książka pomaga: - zrozumieć, na czym polega plan marketingowy, - poznać role i funkcjonowanie systemu informacji w działalności placówek opieki zdrowotnej, - zdobyć umiejętność zastosowania metody SWOT do wyboru strategii marketingowej, - posiąść umiejętność dokonywania segmentacji rynku usług zdrowotnych, - zrozumieć znaczenie koncepcji marketingu-mix i jej elementów. Przejrzysty układ treści ułatwia Czytelnikowi szybkie przejęcie od teorii i definicji kluczowych pojęć marketingu usług zdrowotnych do praktycznych wskazówek dotyczących budowy planu marketingowego.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj