Marketing wartości
Autor:
Doyle Peter
Wydawca:
Felberg
wysyłka: niedostępny
ISBN:
838866722X
EAN:
9788388667220
oprawa:
Twarda
format:
17.0x25.0cm
język:
polski
liczba stron:
420
rok wydania:
2005
(0) Sprawdź recenzje
31% rabatu
54,06 zł
Cena detaliczna:
78,75 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,06 zł
Opis produktu
Autor nie neguje dotychczasowego dorobku marketingu, ale dowodzi konieczności nowego spojrzenia na jego cel. Przekonuje, że wszelkie marketingowe przedsięwzięcia należy oceniać w kontekście tworzenia wartości dla inwestorów. Tradycyjnie formułowane cele marketingu, jak wzrost świadomości i lojalności konsumentów, udziały w rynku i inne, nie znajdują klarownego przełożenia na wyniki finansowe.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|