Okładka książki Marketing wartości

Marketing wartości

Autor: Doyle Peter
Wydawca: Felberg
wysyłka: niedostępny
ISBN: 838866722X
EAN: 9788388667220
oprawa: Twarda
format: 17.0x25.0cm
język: polski
liczba stron: 420
rok wydania: 2005
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
31% rabatu
54,06 zł
Cena detaliczna: 
78,75 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,06

Opis produktu

Autor nie neguje dotychczasowego dorobku marketingu, ale dowodzi konieczności nowego spojrzenia na jego cel. Przekonuje, że wszelkie marketingowe przedsięwzięcia należy oceniać w kontekście tworzenia wartości dla inwestorów. Tradycyjnie formułowane cele marketingu, jak wzrost świadomości i lojalności konsumentów, udziały w rynku i inne, nie znajdują klarownego przełożenia na wyniki finansowe.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj