Okładka książki Media i komunikowanie masowe

Media i komunikowanie masowe

wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788301143008
EAN: 978830114300804
oprawa: Miękka
podtytuł: Teorie i analizy prasy radia telewizji i Internetu
format: 17.0x24.0cm
język: polski
liczba stron: 336
rok wydania: 2008
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
22% rabatu
39,00 zł
Cena detaliczna: 
49,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,25

Opis produktu

Najpopularniejszy polski podręcznik z dziedziny medioznawstwa i komunikacji masowej! Książka:¦ syntetyczna i aktualna – niezbędna w pracy i na studiach;¦ przedstawia rzeczywisty stan wiedzy o środkach masowego komunikowania oraz ukazuje ich siłę i oddziaływanie społeczne;¦ w obecnym wydaniu prezentuje całkowicie nowy – uzupełniający rozważania na temat mediów – rozdział Ku społeczeństwu medialnemu oraz bibliografię najnowszych prac w języku polskim. Pozycja polecana studentom nauk politycznych, dziennikarstwa, bibliotekoznawstwa, socjologii, psychologii, filmoznawstwa, kulturoznawstwa i europeistyki, a także praktykom – dziennikarzom, badaczom mediów, badaczom opinii publicznej, specjalistom od public relations i menedżerom medialnym.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj