Okładka książki Media i komunikowanie masowe

Media i komunikowanie masowe

Wydawca: PWN
wysyłka: niedostępny
ISBN: 8301143002
EAN: 978830114300803
oprawa: Miękka
podtytuł: Teorie i analizy prasy, radia, telewizji i Internetu
format: 16.7x23.8cm
język: polski
liczba stron: 340
rok wydania: 2006
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
22% rabatu
42,09 zł
Cena detaliczna: 
54,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,09

Opis produktu

- syntetyczny i aktualny - niezbędny w pracy i na studiach - przedstawia rolę mediów i komunikowania w życiu społecznym - prezentuje rzeczywisty stan wiedzy o środkach masowego komunikowania oraz ukazuje ich siłę i oddziaływanie społeczne - w obecnym wydaniu całkowicie nowy- uzupełniający rozważania na temat mediów - rozdział Ku społeczeństwu medialnemu oraz bibliografia najnowszych prac w jezyku polskim
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj