Okładka książki Menedżment Podstawy zarządzania

Menedżment Podstawy zarządzania

Wydawca: EAS
wysyłka: niedostępny
ISBN: 8391811484
EAN: 9788391811481
oprawa: Miękka
format: 15.0x21.0cm
język: polski
liczba stron: 430
rok wydania: 2005
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
40% rabatu
23,09 zł
Cena detaliczna: 
38,20 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,09

Opis produktu

Biznesmeni i menedżerowie czasami mają to do siebie, że zajmują się bardziej działaniem niż myśleniem. Działają dla zwiększenia zysku, wyprodukowania nowych wyrobów, pozyskania nowego kontrahenta. Weryfikuje ich wynik finansowy, tak jak lekarza zdrowie pacjenta. Ale działanie bez podstawy intelektualnej jest niczym. "Nie ma nic bardziej praktycznego, niż dobra teoria". Nauki o zarządzaniu nie oferują szczegółowych wskazań postępowania w odpowiednich sytuacji, lecz uogólnioną wiedzę o rozwiązywaniu problemów. Na uczelni najpierw studiuje się podstawy, następnie możliwości stosowania, ażeby przejść do zaleceń praktycznych. Służąca temu celowi książka Menedżment. Podstawy zarządzania jest podręcznikiem składającym się z trzech części: Pierwsza część, na którą składają się trzy rozdziały, zawiera podstawowe pojęcia dotyczące przedsiębiorczości, menedżera i jego osobowości wraz z przeglądem najważniejszych koncepcji zarządzania a także omówieniem miejsca i roli marketingu w zarządzaniu. Druga część obejmuje charakterystykę czterech podstawowych funkcji zarządzania: planowania, organizowania, motywowania i kontrolowania. Trzecia część dotyczy zagadnień działalności gospodarczej i organizacji gospodarczych a także struktury i charakterystyki otoczenia konkurencyjnego, makrootoczenia i środowiska przyrodniczego. Publikacja zawiera także obszerny zbiór bibliograficzny publikacji zwartych, czasopism naukowych i fachowych, źródeł prawa i norm oraz źródeł internetowych. Ponadto 24 konkretnych przypadków ilustruje zagadnienia omówione uprzednio w podręczniku. Sytuacje te zostały przedstawione na podstawie opisów w prasie codziennej i w czasopismach fachowych; powinny one inspirować czytelnika do przemyśleń i własnych dociekań. Książka powstała na zamówienie studentów oraz doskonalących się menedżerów, stąd też jest ona zgodna z wymaganiami programowymi studiów licencjackich i magisterskich.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj