Okładka książki Mity w organizacjach gospodarczych

Mity w organizacjach gospodarczych

wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788381426237
EAN: 9788381426237
oprawa: oprawa: broszurowa
podtytuł: Próba krytycznego spojrzenia
format: 15.0x21.0cm
język: polski
liczba stron: 146
rok wydania: 2019
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
26% rabatu
29,47 zł
Cena detaliczna: 
39,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,43

Opis produktu

W książce poruszono temat mitów w relacjach między organizacją gospodarczą a jej pracownikami i klientami. Odgrywają one bowiem rolę narzędzia, przy pomocy którego organizacje dążą do podporządkowania interesariuszy swoim celom. Siła tej iluzji okazuje się bardzo skuteczna, dlatego tak często znajduje zastosowanie w życiu społecznym. Czy jednak fakt, że wielu ludzi ulega iluzorycznej sile mitów, może być usprawiedliwieniem dla tych, którzy to cynicznie wykorzystują? Publikacja jest adresowana do szerokiego grona czytelników zainteresowanych problemami współczesnej cywilizacji, a przede wszystkim do studentów i praktyków zarządzania.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj