Muzeum jako przedsiębiorstwo
Autor:
Matt Gerald
Wydawca:
Aletheia
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788389372246
EAN:
9788389372246
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Łatwo i przystępnie o zarządzaniu instytucją kultury
format:
14.5x20.5cm
język:
polski
liczba stron:
226
rok wydania:
2006
(0) Sprawdź recenzje
37% rabatu
25,33 zł
Cena detaliczna:
40,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,25 zł
Opis produktu
Muzeum jest nie tylko miejscem gromadzenia i ochrony dzieł sztuki, lecz również obszarem, w którym dochodzi do podstawowego dla kultury konfliktu między nostalgią czasu zapamiętanego a dynamiką popychającą nas ku przyszłości. Muzeum jest kwintesencją czasu przyszłego - tu rozgrywa się zasadnicze pytanie o kształt publicznego zarządzania kulturą. Europejskie instytucje kultury niechętnie rozstają się z przywiązaniem do dominowania na rynku sztuki. W wielu narodowych galeriach i muzeach element podsycania populistycznych, nastawionych na konserwację raczej niż na rewolucję gustów publiczności, jest wciąż bardzo żywy i skuteczny.
Hanna Wróblewska
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|