Myśl jak Zuck. Pięć sekretów biznesowych...
Autor:
Ekaterina Walter
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788324678785
EAN:
9788324678785
oprawa:
oprawa: broszurowa
podtytuł:
Pięć sekretów biznesowych Marka Zuckerberga - genialnego założyciela Facebooka
format:
14x20,8 cm
język:
polski
Seria:
N/D
liczba stron:
208
rok wydania:
2013
(0) Sprawdź recenzje
31% rabatu
25,40 zł
Cena detaliczna:
37,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,33 zł
Opis produktu
Marzy Ci się biznes na miarę Facebooka?Jeśli masz firmę lub właśnie ją zakładasz, jeśli pracujesz zawodowo i pniesz się po szczeblach kariery, jeżeli pociąga Cię podejmowanie śmiałych decyzji biznesowych i wywieranie rzeczywistego wpływu na działalność firmy, nadszedł wreszcie czas, żebyś przeszedł do ofensywy. W erze ciągłych przemian żadna firma nie może pozwolić sobie na bierność. Twoim zadaniem jest więc przeć do przodu niczym rekin, budować, zwiększać konkurencyjność, wprowadzać zmiany i innowacje, rewolucjonizować i zarabiać! Zasady wyłożone w tej książce pozwolą Ci uczyć się od uznanych firm i pokażą, jak można zostać najbardziej wpływowym człowiekiem w branży. Zacznij od pięciu prostych zasad i tak jak Mark Zuckerberg przekonaj się o ich skuteczności.Kieruj się pasją - pożytkuj nieprzebrane zasoby energii, by robić coś, w co naprawdę wierzysz.Pamiętaj o celu - nie poprzestawaj na stworzeniu świetnego produktu lub świetnej usługi, daj początek ważnemu ruchowi społecznemu.Dbaj o ludzi - twórz silne zespoły, które ziszczą Twoje marzenia.Stwórz innowacyjny produkt - złam wszystkie reguły i zmień wszystko wokół.Nawiązuj silne więzi - otaczaj się osobami, które pobudzą Twoją wyobraźnię i zapewnią siłę do działania. Ekaterina Walter jest innowatorką społecznościową w Intelu. Jako jedna z najbardziej wpływowych specjalistek z zakresu biznesu i marketingu regularnie pisuje do ""Mashable"", ""Fast Company"", ""Huffington Post"" oraz innych ważnych pism. W roku 2012 trafiła na listę ""25 Women Who Rock Social Media"" (25 najważniejszych kobiet w mediach społecznościowych). Zasiada w zarządzie Word of Mouth Marketing Association (WOMMA) i jest aktywnym członkiem rady Thunderbird Global Council w Thunderbird School of Global Management.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|