|   Ocenianie zachowania Jak robić to lepiej? Trzy modele oceniania zachowania z komentarzem
                        Wydawca: 
                                    Wydawnictwo Naukowe UAM
                        
                     wysyłka: niedostępny 
                            ISBN:
                            
9788323241683                            
                         
                            EAN:
                            
9788323241683                            
                         
                            oprawa:
                            
Miękka ze skrzydełkami                            
                         
                            podtytuł:
                            
Trzy modele oceniania zachowania z komentarzem                            
                         
                            format:
                            
17.0x21.0cm                            
                         
                            język:
                            
polski                            
                         
                            liczba stron:
                            
78                            
                         
                            rok wydania:
                            
2023                            
                         (0) Sprawdź recenzje 17% rabatu15,73 zł Cena detaliczna:  19,00 zł 
                    dodaj do schowka
                 
                    koszty dostawy
                 Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,73 zł Opis produktuZasady bezpieczeństwa
                Czym jest ocenianie zachowania i czemu służy? Czy jest konieczne? Czy może sprzyjać rozwojowi uczniów i uczennic? Wielu nauczycieli, uczniów oraz rodziców zadaje sobie te pytania. Autorki publikacji, jako nauczycielki, same od lat poszukują sensu oceniania zachowania, a także alternatywnych rozwiązań wobec powszechnie stosowanych systemów punktowych i ocen opisowych. W książce opisują zmianę (a może nawet rewolucję), na którą się zdecydowały – odejście od „ustalania oceny zachowania” na rzecz budowania w szkole klimatu dla uczniowskiej autorefleksji, a wszystko w granicach prawa oświatowego. Prezentują trzy modele, w których ocenianie zachowania to całoroczny proces wspomagający uczniów i uczennice w samopoznaniu, kształtowaniu kompetencji społeczno- emocjonalnych, świętowaniu sukcesów, wyciąganiu wniosków z potknięć, docenianiu wysiłku wkładanego we własny rozwój.
             x   
            Uwaga!!!
         
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         TAK NIE   
            Wybierz wariant produktu
         |