Ochrona Danych Osobowych w marketingu internetowym
Autor:
Kołodziej Maciej
Wydawca:
Oficyna Prawa Polskiego
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788326948800
EAN:
9788326948800
oprawa:
Miękka
format:
16.0x23.2
język:
polski
liczba stron:
76
rok wydania:
2015
(0) Sprawdź recenzje
34% rabatu
58,34 zł
Cena detaliczna:
89,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,25 zł
Opis produktu
Książka „Ochrona danych osobowych w marketingu internetowym” to przydatny poradnik dla wszystkich tych, którzy prowadzą działania marketingowe z wykorzystaniem narzędzi internetowych. Trzeba pamiętać, że powinny być one nie tylko skuteczne, ale także zgodne z prawem. Jednym z aktów, którego przepisów należy przestrzegać jest ustawa o ochronie danych osobowych. Publikacja „Ochrona danych osobowych w działaniach marketingowych” jest przewodnikiem, który przeprowadzi czytelnika przez wszystkie etapy planowania i przeprowadzenia internetowych działań marketingowych z uwzględnieniem ochrony danych osobowych. Począwszy od zbierania danych osobowych wykorzystywanych w marketingu internetowym, przez podstawy ich przetwarzania, po wskazówki praktyczne i dobre praktyki z tego zakresu. Na końcu publikacji czytelnik znajdzie dwa akty prawne, których przepisy musi uwzględnić prowadząc działania marketingowe w Internecie.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|