Ochrona Danych Osobowych w marketingu internetowym po zmianie przepisów
Autor:
Kołodziej Maciej
Wydawca:
Wiedza i Praktyka
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788326955884
EAN:
9788326955884
oprawa:
Miękka
format:
16.5x23.5cm
język:
polski
liczba stron:
92
rok wydania:
2016
(0) Sprawdź recenzje
45% rabatu
48,95 zł
Cena detaliczna:
89,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,95 zł
Opis produktu
„Ochrona danych osobowych w marketingu internetowym po zmianie przepisów” to publikacja, która przeprowadzi czytelnika przez kolejne etapy planowania działań marketingowych w Internecie zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Zamieszczone na końcu publikacji akty prawne pozwolą na bieżąco śledzić omawiane przez autora zagadnienia. Publikacja uwzględnia rewolucyjne zmiany, jakie wprowadzi ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|