Ochrona prawna klienta na rynku usług bankowych
Autor:
Rutkowska-Tomaszewska Edyta
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788326442544
EAN:
9788326442544
oprawa:
Twarda
format:
13.0x20.5cm
język:
polski
Seria:
MONOGRAFIE LEX
liczba stron:
912
rok wydania:
2012
(0) Sprawdź recenzje
24% rabatu
74,79 zł
Cena detaliczna:
99,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 74,70 zł
Opis produktu
W książce omówiono problematykę ochrony prawnej klienta na rynku usług bankowych. W sposób kompleksowy i interdyscyplinarny poddane zostały analizie wszelkie możliwe metody ochrony interesów klientów banków, zarówno te przewidziane w regulacjach prawnych właściwych dla funkcjonowania banków, jak i w innych aktach prawnych o charakterze powszechnym, m.in. w tzw. Ustawach konsumenckich, stanowiących trzon prawa konsumenckiego. Autorka szeroko omawia te regulacje, dokonuje ich typizacji, oceny jakości legislacji w tym zakresie i kompletności systemu ochrony, a także jego skuteczności w praktyce.
Publikacja adresowana jest przede wszystkim do praktyków wykonujących zawody prawnicze – sędziów, radców prawnych, pracowników instytucji świadczących usługi na rynku finansowym, w tym banków. Zainteresuje również pracowników organów ochrony prawnej, których celem jest ochrona uczestników rynku finansowego. Przydatna będzie także dla studentów prawa oraz słuchaczy studiów podyplomowych i aplikantów.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|