Odwracanie marki
Autor:
Neumeier Marty
Wydawca:
Studio Emka
wysyłka: niedostępny
ISBN:
978-83-65068-20-0
EAN:
9788365068200
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Dlaczego teraz klienci rządzą firmami - i jak obrócić to na własną korzyść
format:
135x204 mm
język:
polski
liczba stron:
146
rok wydania:
2017
(0) Sprawdź recenzje
37% rabatu
22,13 zł
Cena detaliczna:
34,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,06 zł
Opis produktu
Budowanie świadomości marki, które obecnie odbywa się przede wszystkim w mediach społecznościowych, przekazuje losy firm w ręce klientów. Jest to odwracanie marki, rzut judo, którego efekty widzi cała branża. Technika, która pogrąża niektóre firmy, a inne podnosi do statusu supergwiazd.
Dziś wybór jest prosty: Odwróć się albo sami cię odwrócą. Swoją klarowną opowieść o tym, jak przeskoczyć wprost do przyszłości rządzonej przez konsumentów Neumeier prowadzi lekko i bez wysiłku. Przekształć swoją markę w miniruch społeczny, który klienci będą z przyjemnością współtworzyć, a ty patrz, jak rośnie i niech oko twoje radują zyski.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|