Opodatkowanie akcji marketingowych
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: 72h
ISBN:
978-83-8124-898-3
EAN:
9788381248983
oprawa:
miękka
format:
A5
język:
polski
liczba stron:
280
rok wydania:
2018
(0) Sprawdź recenzje
28% rabatu
99,45 zł
Cena detaliczna:
139,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 99,32 zł
Opis produktu
Książka ma formę przewodnika kompleksowo przedstawiającego najważniejsze zagadnienia podatkowe, z którymi spotykają się krajowe oraz zagraniczne podmioty prowadzące działalność marketingową na polskim rynku.
W publikacji omówiono m.in.:
- pojęcia reklamy i reprezentacji na gruncie podatkowym,
- loterie promocyjne i konkursy,
- rozliczanie rabatów, bonów, sprzedaży premiowej i nieodpłatnych wydań,
- zmianę przepisów karnych w zakresie odpowiedzialności za wystawianie tzw. pustych faktur,
- najnowsze zmiany w podatkach dochodowych dotyczące prezentowanej problematyki (m.in. zwolnienie z PIT wypłaty nagród w konkursach),
- nowe regulacje prawne dotyczące opłaty reklamowej oraz ich praktyczną implementację,
- dokumentowanie wykonania usług marketingowych,
- opłatę reklamową od tablic i urządzeń reklamowych,
- podatkowe ujęcie społecznej odpowiedzialności biznesu i sponsoringu,
- transgraniczne aspekty prowadzenia działalności marketingowej (w tym rozliczenie „podatku u źródła”, importu usług w VAT),
- najczęściej spotykane problemy branży reklamowej związane z cenami transferowymi, prawem celnym i prawem karnym skarbowym.
Autorzy przybliżyli również stanowisko doktryny i najnowsze orzecznictwo sądów krajowych oraz interpretacje urzędowe organów administracji, a także orzecznictwo Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|