Podstawy marketingu dla inżynierówwysyłka: niedostępny
ISBN:
9788372073662
EAN:
9788372073662
oprawa:
Miękka
format:
17.0x24.0cm
język:
polski
liczba stron:
170
rok wydania:
2003
(0) Sprawdź recenzje
33% rabatu
11,67 zł
Cena detaliczna:
17,50 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 11,63 zł
Opis produktu
Inżynierowie przestali pełnić w marketingu rolę głównie bierną, a ich udział w wielu dziedzinach decyduje o sukcesie rynkowym, także w dziedzinach, które tradycyjnie były domeną ekonomistów. Sprawia to, że podstawowe wiadomości z dziedziny marketingu są inżynierowi niezbędne. W skrypcie w syntetycznej formie wyjaśniona została istota marketingu i rola, jaką pełni w nim inżynier. Ponieważ zawarta w skrypcie treść koresponduje z materiałem trzydziestogodzinnego bloku ćwiczeń, zawarte w nim opracowania przykładowych pytań problemowych i testowych ułatwiają studentom przygotowanie do zaliczenia przedmiotu i egzaminu.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|