Podstawy marketingu
Autor:
Pazio Nemezjusz M.
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788372076632
EAN:
9788372076632
oprawa:
Miękka
format:
16.0x23.0cm
język:
polski
liczba stron:
354
rok wydania:
2007
(0) Sprawdź recenzje
39% rabatu
20,01 zł
Cena detaliczna:
33,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,01 zł
Opis produktu
Marketing to nie tylko wiedza o technikach i narzędziach oddziaływania na rynek, ale sposób myślenia o firmie. W skrypcie przedstawiono zagadnienia dotyczące obu tych kwestii. Dużo miejsca poświęcono omówieniu narzędzi marketingowego oddziaływania na rynek oraz ich kreowania. Przedstawiona została istota marketingu, jego miejsce i rola w zarządzaniu przedsiębiorstwem.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|