Podstawy zarządzania
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788301158088
EAN:
978830115808801
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Koncepcje Strategie Zastosowania
format:
16.5x23.5cm
język:
polski
liczba stron:
284
rok wydania:
2020
(0) Sprawdź recenzje
22% rabatu
22,67 zł
Cena detaliczna:
29,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,67 zł
Opis produktu
Podręcznik obejmuje wybrane zagadnienia z zakresu zarządzania organizacjami – jest ściśle dostosowany do nowych wymagań programowych nauczania przedmiotu podstawy zarządzania.
Przedstawiono w nim m.in.:
* podstawowe definicje organizacji oraz opis ich najważniejszych modeli,
* koncepcje różnych szkół zarządzania i ewolucję podejścia do zarządzania organizacją,
* najważniejsze kwestie związane z zarządzaniem współczesną organizacją, takie jak:
o strategie organizacyjne,
o podejście do innowacji,
o zarządzanie zasobami ludzkimi,
o kultura organizacyjna,
o podstawowe zagadnienia z zakresu marketingu.
Książka jest adresowana do wykładowców i studentów szkół państwowych i prywatnych na kierunkach: zarządzanie (do przedmiotu podstawy zarządzania), prawo, politologia, stosunki międzynarodowe, europeistyka, ekonomia, polityka społeczna, administracja publiczna, a także do praktyków gospodarczych i przedsiębiorców.
Autorzy są pracownikami naukowymi Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|