zapowiedź
Okładka książki Polskie vlogi dziennikarskie w serwisie YouTube. Studium przypadku

Polskie vlogi dziennikarskie w serwisie YouTube. Studium przypadku

Wydawca: Petrus
wysyłka: po 16.06.2025
ISBN: 9788377208366
EAN: 9788377208366
oprawa: oprawa: broszurowa
format: 240x168 mm
Seria: Osoba i media
liczba stron: 438
rok wydania: 2025
(0) Sprawdź recenzje
44% rabatu
53,06 zł
Cena detaliczna: 
95,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 95,00
Autorka wpisuje się w nurt ważnych refleksji i dyskusji nad działaniami, które mogą wspierać rozwój komunikacji video w przestrzeni mediów społecznościowych, a także jest to niezwykle ważna lektura dla samych twórców form video oraz badaczy tych zagadnień. Praca ta, wpisująca się w aktualne dyskusje na temat roli nowych technologii w społeczeństwie, wnosi istotny wkład w badania naukowe z zakresu mediów oraz komunikacji. Świadomość profesjonalizacji vlogow, konieczności budowania własnej marki przez twórców rośnie, nie zawsze jednak świadomość czynników decydujących o wyróżnieniu się danego twórcy pośród wielości innych powstających treści jest wystarczająca we wszystkich aspektach tego procesu.prof. ucz. dr hab. Monika PrzybyszInstytut Edukacji Medialnej i DziennikarstwaUniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w WarszawieJedną z form publikacji dostępnych w serwisie YouTube są vlogi, które stanowią, zdaniem Autorki formę komunikacji online, „integrującą video z autorską narracją, pozwalającą na prezentację własnych opinii, analiz i obserwacji”. Ta forma narracji stała się dla wielu dziennikarzy atrakcyjnym narzędziem interakcji z odbiorcami, „wolnym od redakcyjnych ograniczeń oraz presji politycznych i ekonomicznych”. To spostrzeżenie stało się dla powodem do podjęcia pracy nad dysertacją dotykającą zjawiska vlogów (video blog), skontekstowanego do wybranych przykładów dziennikarzy polskich. Tym samym Autorka wypełnia lukę badawczą w tym zakresie (temat słabo rozpoznany) interesującą i ciekawą pracą, wnoszącą do dyscypliny nauki o komunikacji społecznej i mediach, własny wkład teoretyczny.dr hab. Mirosław Lakomy, prof. UIKUniwersytet Ignatianum w Krakowie
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj