zapowiedź
![]() Polskie vlogi dziennikarskie w serwisie YouTube. Studium przypadku
Autor:
Barbara Pajchert
Wydawca:
Petrus
wysyłka: po 16.06.2025
ISBN:
9788377208366
EAN:
9788377208366
oprawa:
oprawa: broszurowa
format:
240x168 mm
Seria:
Osoba i media
liczba stron:
438
rok wydania:
2025
(0) Sprawdź recenzje
44% rabatu
53,06 zł
Cena detaliczna:
95,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 95,00 zł
Opis produktuZasady bezpieczeństwa
Autorka wpisuje się w nurt ważnych refleksji i dyskusji nad działaniami, które mogą wspierać rozwój komunikacji video w przestrzeni mediów społecznościowych, a także jest to niezwykle ważna lektura dla samych twórców form video oraz badaczy tych zagadnień. Praca ta, wpisująca się w aktualne dyskusje na temat roli nowych technologii w społeczeństwie, wnosi istotny wkład w badania naukowe z zakresu mediów oraz komunikacji. Świadomość profesjonalizacji vlogow, konieczności budowania własnej marki przez twórców rośnie, nie zawsze jednak świadomość czynników decydujących o wyróżnieniu się danego twórcy pośród wielości innych powstających treści jest wystarczająca we wszystkich aspektach tego procesu.prof. ucz. dr hab. Monika PrzybyszInstytut Edukacji Medialnej i DziennikarstwaUniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w WarszawieJedną z form publikacji dostępnych w serwisie YouTube są vlogi, które stanowią, zdaniem Autorki formę komunikacji online, „integrującą video z autorską narracją, pozwalającą na prezentację własnych opinii, analiz i obserwacji”. Ta forma narracji stała się dla wielu dziennikarzy atrakcyjnym narzędziem interakcji z odbiorcami, „wolnym od redakcyjnych ograniczeń oraz presji politycznych i ekonomicznych”. To spostrzeżenie stało się dla powodem do podjęcia pracy nad dysertacją dotykającą zjawiska vlogów (video blog), skontekstowanego do wybranych przykładów dziennikarzy polskich. Tym samym Autorka wypełnia lukę badawczą w tym zakresie (temat słabo rozpoznany) interesującą i ciekawą pracą, wnoszącą do dyscypliny nauki o komunikacji społecznej i mediach, własny wkład teoretyczny.dr hab. Mirosław Lakomy, prof. UIKUniwersytet Ignatianum w Krakowie
x
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|