Opakowanie Problemy i wyzwania public relations w świetle badań i praktyki

Problemy i wyzwania public relations w świetle badań i praktyki

wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788360583326
EAN: 9788360583326
oprawa: Miękka
format: 16.5x24.0cm
język: polski
liczba stron: 304
rok wydania: 2009
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
36% rabatu
30,94 zł
Cena detaliczna: 
48,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,94

Opis produktu

Oddajemy do rak czytelników kolejny tom artykułów będących efektem dyskusji oraz prezentacji podczas Kongresu Public Relations, który odbywa się w siedzibie rzeszowskiej Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania. Autorzy publikowanych artykułów to z jednej strony wybitni ludzie nauki, badający obszar szeroko rozumianej komunikacji, którzy podczas Kongresu prezentują wyniki swoich poszukiwań, z drugiej zaś praktycy, na co dzień realizujący działania public relations w firmach, urzędach, korporacjach. Prawdziwa wartość tego materiału tkwi właśnie w wielostronnej perspektywie czynionych obserwacji.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj