Przedsiębiorstwo odporne na kryzys
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788326494796
EAN:
9788326494796
oprawa:
Twarda
format:
15.5x23.5cm
język:
polski
liczba stron:
231
rok wydania:
2015
(0) Sprawdź recenzje
27% rabatu
50,40 zł
Cena detaliczna:
69,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,33 zł
Opis produktu
W książce opisano sposób organizacji i zachowania polskich przedsiębiorstw w okresie kryzysu. Zaprezentowane w niej wyniki badań pozwoliły na identyfikację cech przedsiębiorstw i zbioru dobrych praktyk, dzięki którym największe polskie przedsiębiorstwa przetrwały kryzys, a część z nich nawet poprawiła swoje wyniki. Autorzy wskazali postawy i zachowania przedsiębiorstw odpornych na kryzys w najważniejszych obszarach zarządzania, a także czynniki, które miały największy wpływ na wyniki ekonomiczne w kolejnych latach kryzysu. Szczegółowo omówili m.in.:
• pojęcie kryzysu w przedsiębiorstwie oraz jego determinanty,
• odporność polskich przedsiębiorstw na kryzys makroekonomiczny,
• zachowania strategiczne polskich przedsiębiorstw w okresie kryzysu,
• modele biznesowe przedsiębiorstw odpornych na kryzys,
• potencjał zasobowy polskich przedsiębiorstw,
• struktury przedsiębiorstw w czasie kryzysu,
• przywództwo w sytuacji kryzysu,
• kulturę organizacyjną w czasie kryzysu,
• najważniejsze determinanty odporności przedsiębiorstw na kryzys,
• metody pomiaru odporności na kryzys oraz autorski model odporności na kryzys.
Publikacja przeznaczona jest zarówno dla naukowców i badaczy, jak i praktyków zarządzania. Zawiera wartościowe sugestie, w jakich obszarach działania i w jakich rozwiązaniach zarządczych kryją się możliwości zbudowania odporności na kryzys.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|