Psychologia eventów
Autor:
Bączek Jakub B.
Wydawca:
Stageman Polska
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788392870227
EAN:
9788392870227
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Pierwszy w Polsce praktyczny podręcznik psychologii dla branży eventowej
format:
14.5x20.5cm
język:
polski
liczba stron:
116
rok wydania:
2012
(0) Sprawdź recenzje
35% rabatu
19,64 zł
Cena detaliczna:
30,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,64 zł
Opis produktu
Trudno nie oprzeć się wrażeniu, że najnowsza książka Jakuba B. Bączka, jest niezbędnym materiałem dla wszystkich osób pracujących w branży eventowej. Wiedza intuicyjna coraz częściej zostaje wyparta przez praktyczne informacje, poparte psychologią i innymi naukami.
W tej książce spisane są dobre praktyki i dlatego warto ją polecić, a co do autora, to po raz kolejny udowadnia On, że zasługuje na miano jednego z największych fachowców polskiej animacji czasu wolnego i eventów.
Dawid Zaraziński, Redaktor Naczelny Dziennika Turystycznego
Mimo wielu przeciwności, sukcesywnie rozwijająca się branża eventowa w Polsce pokazuje, jak ważnym narzędziem marketingowym stał się event. Jakub B. Bączek w swojej najnowszej książce porusza psychologiczne aspekty organizacji wydarzeń, klasyfikuje oraz porządkuje tematykę eventową. Wiedza przekazywana przez autora z pewnością uzupełni niedostatek publikacji z tego zakresu na rodzimym rynku. Zainteresuje młodych adeptów branży, jak również tych, którzy organizacją eventów zajmują się w pełni profesjonalnie.
Anna Gajewska, Członek Zarządu Stowarzyszenia Branży Eventowej
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|